there's magic in the air

Okej, så idag var det dags för tennis-möte nummer två. Jag vill egentligen inte tänka på det. Smått förnedrande.
Moving on.

Var och simmade igår, det var onekligen intressant. Dels eftersom de enda existerande duscharna var placerade mitt inne i simhallen, vilket resulterade i att det blev bikini på när man senare skulle duscha. Den något kaotiska stämningen i själva vattnet reste en riktigt bra fråga - är det höger- eller vänstertrafik i poolen?
Det var lite som man ville-trafik, visade det sig. Det gick bra, var riktigt nice. Baddräkt nästa!

Det är åska i luften, och det är ingenting mitt huvud har missat. Det går bra ändå, har köpt lite fin-fina värktabletter. Som på tal om det var obehagligt billiga. Hade en fruktansvärd huvudvärk när jag varit här ett par dagar, så jag gick till ett apotek för att handla. Frågade efter "ehm, you know.. painkillers? to ease headaches?". Kassörskan nickade och gick och hämtade ett paket vanliga värktabletter, slog in dem i kassan - 59 pence. Vilket ungefär motsvarar 7-8 kr. 32 tabletter. Jag betalade i chock, den har inte riktigt släppt än. 59 pence. Det hela bäddar för ett beroende. Galet.

Nu ska jag försöka vila bort tröttheten innan jag börjar vid 14.50. Kanske få i mig något att äta. Nutella-burken skriker efter mig i skåpet, men än har jag inte rört den.

Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0