Lily Allen och telefonfixande

Ungefär så ser min kväll uf för tillfället. Mm! Carina gick precis hemåt med min regnjacka - regnet öser ned och jag har inte tagit tag i att köpa ett paraply än. Tip top.

Har äntligen förstått mig på hur internet fungerar, vilket känns väldigt skönt. Första dagarna var det vissa problem med lösenordet till närverket, och sen när jag väl fick tillgång till det så kunde det ändå bara försvinna ibland. En aning frustrerande, om jag ska vara helt ärlig.

När jag frågade om någon visste vad det kunde bero på, så visade det sig att det finns en switcher på nedervåningen,
som de ibland stänger av. Det förklarar ju en hel del, faktiskt.

Det är just på grund av detta som mitt bloggande, som jag hade stora planer för, har varit en aning segstartat. Men nu så! Har haft ett par riktigt trevliga dagar, Edinburgh är precis så vackert, om inte ännu vackrare, som jag föreställt mig. Precis mellan mig och Carina finns en riktigt nice park som är trevlig att både gå och springa i, med en helt galen utsikt när man närmar sig centrum!

Efter vi lämnat barnen på skolan idag tog jag och Carina oss ned till stan på jakt efter ett kontantkort. Vårt utgångsplan var att "vara proffessionella, lyssna på lite olika erbjudanden och inte falla för första bästa som säger att vi får gratis sms". Att inte falla för en stylish inredning av butiken kanske också borde räknats med.
Det slutade bra ändå. Vi var faktiskt inne och vände i en annan affär, innan vi gick till Orange. Killen var ju faktiskt riktigt trevlig. Man får ju faktiskt gå två-för-en på bio på onsdagar. sold! (De 300 fria smsen var bara ett litet plus i kanten)

Imorgon bär det upp tidigt för att lämna av två små underbara flickor till skolan, sen måste jag ned till centrum och inhandla lite nödvändigheter, som tandkräm. Min jag hade med mig hemifrån har av någon anledning börjat smaka parfym. Jag har en misstänkt till denna händelse. Ett paraply kan också vara en ganska bra ide.

Runt elvatiden någon gång blir det kaffe på Waterstones med Carina, kaffe+bokaffär = lovely.

Nu blir det prep för morgondagen, när jag fixat klart med mina telefoner.
Kärlek!


Kommentarer
Postat av: Stinha

Åh Love, det låter perfa! Nu är jag också klar. Sitter och väntar på alla samtal ska ramla in ;)

2009-08-20 @ 12:23:24
URL: http://stinha.blogg.se/
Postat av: Erika

FINALLYYYYYY!

låter som du har det lovely <3

2009-08-20 @ 18:40:54
URL: http://erika5cn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0