Ibland vet man det bara direkt

Har varit här i fem dagar nu, och trots att de har varit hur roliga som helst känns det väldigt lite. Tiden ska ju gå fort när man har roligt, ju. Det har den i och för sig gjort, men jag kan ändå inte riktigt förstå att det bara är fem dagar.

Idag var jag inne i centrum igen, det är omöjligt att motstå frestelsen. Shoppade lite nödvändigheter och onödigheter. Fyndade i en sportaffär, köpte en hel umbrojogging och ett par umbroshorts för £18! Ordinarie pris låg på £61, 70% är faktiskt riktigt underbart. Handlade även lite tennisbollar, (eller ja, Carina betalade - hehe). Så nästa vecka blir det tennisspelande i parken, det kommer onekligen bli intressant! Lite av en komedi för de som skulle råka se, är min gissning. Hittade the place to be, också. French guy meet swede-norweigan in scotland equals perfection!

På tal om komedi är det det som är inplanerat för morgondagen, komedishow i the piano bar, innan det bär av hemåt för babysittingkväll. Just imorgon kommer det innebära chill med flickorna och Louie framför the x-factor. Kanske lite hallon? Skotska hallon är riktigt fresh. Skotska jordgubbar är.. vågar jag säga det? Minst lika goda som svenska.

Nu ska jag bege mig neråt och se vad familjen har för sig denna fredagkväll. 
Kärlek!  


Kommentarer
Postat av: Anonym

PERFECTION. /louie

2009-08-23 @ 19:53:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0