back to normal

Så, efter två dagar av underbart varmt solsken öser regnet ned utanför mitt fönster. Det gör inte så mycket, den här dagen har ändå bara inomhusaktiviteter inplanerade. Jag har dessutom regnet att tacka för mycket - det är det som gör denna stad så otroligt grön och vacker som den är. 

Jag har hittat en gitarr i en av alla charity-shops som kantar stockbridges gator, är galet sugen på att gå in och köpa den. Den kostar £20, vilket egentligen inte är så mycket med tanke på vad nya gitarrer kan kosta. Vi får se hur det blir, I'll let you know. 

Nu ska jag ner och sätta på lite te-vatten, Carina är påväg. I dag blir det lite simning innan eftermiddagspasset, men innan det en värmande kopp te. Om vårt vatten fungerar, vill säga. Vi har en läcka, verkar det som - möttes av ett antal hantverkare när jag kom tillbaka från skolan. Smått skrämmande. Men jag är ju rädd för allt.

Måste tacka Victoria för stödet i mitt val att förbättra mitt tennisspelande, och samtidigt lugna de andra med att friidrott fortfarande är vackraste som finns. Men friidrott är dyrt, tennis gratis.



Inverleith park - visst nämnde jag denna utsikten i ett föregående inlägg? Den är amazing, iallafall.

Kärlek!

Kommentarer
Postat av: Erika

löpning är friidrott and I bet it's gratis :)

men tennis är också najs :)

loooove

2009-08-26 @ 20:32:09
URL: http://erika5cn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0